Milarepa the cat loves quality …

Man sagt ja das Katzen sich gerne auf etwas angeschmuddelter Wäsche entspannen, nicht so mein kleiner Kater Milarepa. Er bevorzugt meinen frischgewaschenen Lieblingsschaal, den ich zum trocknen über den Sessel gelegt habe, für ihn war’s dann wohl so ne Art Hängematte… tsss tsss

Advertisements
This entry was published on February 19, 2012 at 11:08 am and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

5 thoughts on “Milarepa the cat loves quality …

  1. Viel zu süß!!!! Meinen Fellnasen ist es ziemlich egal ob frisch gewaschen oder nicht, Hauptsache es lassen sich massig Haare drauf verteilen…

  2. Danke für’s comment liebe Natalie, und ganz ehrlich im geheimen , so ganz öffentlich, das es jeder lesen kann 😉 dem Milarepa ist’s auch schnurzegal ob frischgewaschen oder nicht, s’war wohl eher der Neugierdefaktor..

  3. better prepare to change your whole set of clothes
    into M.s fur colour – there´s no real win situation in the hair battle…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: